söndag 20 februari 2011

Hej och Hå i det blå!

Äntligen har vi lyckats(okej då den tjuriga Panda)med att fixa en relativt bra bloggdesign, för att inte kunna någonting om HTML eller liknande så måste jag medge att blogspot är tusen gånger enklare än blogg.se.
Efter två snusar på hela dagen, inget koffein, ingen mat(nästan glömde bort att äta) så fick jag aldrig mitt utbrott riktigt. Jag är envis som få, och jag trodde att alla dessa faktorer skulle bryta ner mig,
men nej då jag är inte ens irriterad längre.
Men nu tycker jag minsann den är ganska så väldigt klar. Idag tänkte jag börja med att introducera alla till vad Paw Approved representerar. Det är en liten symbol för vad jag och min vän Tiger tycker väldigt bra om, den här veckan har vi en lista:
Pandas Bästa:
1. Musik: PJ Harvey – The Last Living Rose
2. Konst:  Ursula Rucker - The return to innocence lost Jag råkade komma över en dikt som är fantastisk.
3. Annat: Dokumentären Irans gröna sommar den är så vidrig och fruktansvärt bra att man ser på den med konstant illamående, tårarna spränger i tårkanalen och man vill bara fixa problemet.
Tigers Bästa:
1.Musik: Raymond & Maria – Ingen vill veta var du köpt din tröja
2. Konst: Yoko Ono "Cut Piece" Hon är så bra :)
3. Annat: Här har Tiger inget att tillägga så länge.
Everything this week is officially: 
Det var allt för idag men vi återkommer snart igen.
/Panda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar